Tuesday 11 December 2012

Ujian Dalam Nikmat ALLAH S.W.T


                                                                              3.96

Allah nak ajar aku untuk jadi Hamba ALLAH yang betul-betul Hamba


Allah buat aku sedar,yang usaha jak x cukup..untuk berjaya..di sebalik kegagalan pasti ada hikmah nya.Allah mok aku ingat n dekat ngan nya selalu...Allah uji kata2 takbur aku,aku sombong,cakap besa n lupa  diri dan lupa bergantung kepada Allah swt...YA ALLAH turunkan lah hikmah di sebalik kegagalanku,agar aku peroleh keJayaan luar jangkaa...jadikan kan lah aku lbh kuat utk sentiasa menerima hakikat ini..dah redha atas takdir mu ya ALLAH.

Jadikanlah kegagalan sebagai ubat penawar yang maha pahit tetapi penyembuh luka yang paling dalam, terlihat dan tidak terlihat.
YA ALLAH aku tahu, atas kegagalan ini lah yang dapat membuka mata dan hati ku,untuk sedar segala2nya..Aku bersyukur ya ALLAH kau gagal kan hambamu, kerana kau ingin 
melihat impian dan cita2 ku tercapai...
YA ALLAH  semoga dari kegagalan ini aku lbh faham erti sebuah kehidupan,

AKU BERJANJI UNTUK TERIMA APA YANG AKU X BOLEH UBAH..DAN..UBAH APA YANG AKU TAK BOLEH TERIMA.
YA ALLAH semoga selepas ini aku,lebih menghargai mu lebih dari segala2nya ya ALLAh..kuatkan lah aku ya Allah uji lah YA ALLAH,dan tambah kan kan iman ku agar aku dapat menghadapi segala ujian mu YA rabbi..

YA ALLAH,aku akan berusaha bersungguh2 SEmestER ini untuk dapatkan 3.96..ya ALLAH 
aku akan berlajar bersungguh2..dan kejar ilmu DUNIA & AKHIRAT.berikan lah aku peluang untuk merasa kejayaan ya ALLAH,tabahkan hati ku,,untuk menganggap kegagalan aku pada hari ini,,,ada lah untuk kejayaan kau pada masa hadapan ya..






No comments:

Post a Comment